Bästa ever!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej! Tack för din kommentar och dina fina ord. Men jag har två systrar som är duktiga på att göra designer, då en av de gjort min nuvarande. Jag ber nog en av de i så fall att göra en, eftersom annars skulle jag känna mig taskig mot de. Men jag är nöjd med min nuvarande design just nu. Så tack, men nej tack :) Inget personligt mot dig eller din blogg, vill bara inte vara taskig mot mina systrar hoppas du förstår, kram :)

2011-12-28 @ 20:48:09
URL: http://makeupyourstory.blogg.se/
Postat av: Clara

Nämen haha! Där vart ju jag.



Svar: Nej jag bor faktiskt i Göteborg! Anledningen till att jag känner Asta och Ronja är att Asta och jag gick i samma klass i ettan på gymnasiet och hon har blivit en av mina bezt maties. Ronja har jag träffat genom Asta ett par gånger :)

2011-12-28 @ 22:36:08
URL: http://claraslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0