Grebestad

Så här såg min sommar ut i grebestad. eller i galla fall afterbeachen.
Saknar sommaren i grebestad!  Bruna va vi med mycket sol. After beachen i tanum, slog mycket.

Pappa<3

Tage, Mamma, Jag, Anette, Magdalena, Roland, och Annika. 98-oktans största (och enda) Fanclub, sponsrade av Ra:s rör AB Vi står i ordningen som vi står, och jag vet vilken fin frilla jag har, host.....

här är vi igen!

Dom högoktaniga Änglarna som vi kallade oss så fint!

Pappa och Agneta tar sig en buggtur.(roland och agneta mamma och pappa leder buggkurs)

Emma & company.  Ska åka upp/ner  med mamma och pappa till Emma nästa vecka efter att Johanna åkt hem!  ska få se grebestad på vintern. för andra gången.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad brun man var där då!

Ska bli kul och se/träffa er igen!

Kram på dig! :)

2011-12-29 @ 00:18:13
URL: http://www.emmatuvstrom.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0