Idag kommer Johanna!

Lyssnar på James morrison- i won´t let you go. lätt bästa låten på länge. sen har jag på jessie js Domino med i mellanåt. Softar och fixar med extrasängen till johanna osv osv. Ska ställa mig och platta håret när det torkat med, har inte bestämt mig för vågit eller lockigt tills imon. orkar inte ha det platt, men jag har ju så tjockt hår /lockigt att jag får megaaaaaa volym utan att platta det(hårbotten minst) eller jaowww!
Jaowwww!!

det var en gång en väg som var sandad!
hihihihihihi

Bara jag som vill kunna gå i klackar (speciellt Jeffery campbell)
Men jag skyller på mina kort korta vänner ;) no  ofence!! det är bara en bortföklaring, men jag är ju redan typ 174-175 jag blir ju typ 1.87 det är snyggt, men då måste jag hitta ny modellkompisar(dom är långa och går med klackar) så sorry :D måste göra slut med mina kompisar över bloggen.  Bye bye

Idag skriver jag ner svaret på veckans fråga så komentera erat svar  på frgan så fr ni en länknign, ni får leta upp inlägget själv, jag orkar inte länka

Livechat! ikväll  klockan 8.00 välkommen att kolla in!!

Kommentarer
Postat av: Bad ass Hanna som är den näst längsta i vårat gangstergäng

I like klackar också but i kan't go around in them becouse i would look like a high klass bitch and steel all your uppmärksamhet!!!! :O i am doing you à fawor for not wearing my hot shooooesss! ;D<3

2011-12-30 @ 15:58:12
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0