Jullov!

Nu har jag Jullov!! Så gött, Ganska nöjd med mitt betyg, förutom att jag fick ett G i teknik som jag själv värkligen vill och värkligen värkligen borde fått ha VG i då jag inte kan förbättra det til nästa termin och jag vet inte vad jag kunat göra bättre helt seriöst.
Varit och schoppatt los dom senaste dagarna! Julklappar åt tomten ;) Och kläder till nyår/Julafton.
allt från monkiiiii. Börjar gilla denna butik otroligt mycket. Köpte En svart tubkjol, vinröttspetslinne, och en grå liten väska! Cute! allt kosta ca 450kr tillsammans. Spenderarrrn! ;D nej men nu får jag faktist vänta till mellandagsrean, innan jag köer något igen! Men det är ju bara typ 5dagar eller något tills den startar. Och då är jag redan beredd på vad jag ska köpa! ;D ny laddad med cash från julklapar så som cash och resentkort.

Puss och kram skumbannan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0