Tävlingen är avgjord!

Som ni ser i rubriken så är avgjord. Det var lika mellan 2 bloggar... det var väldigt lika......  Jaja Vinnaren är
Mira Linbergs blogg vann! Grattis, Som utlovat får du en länk, Lnken varar fram till nyår. Du ska också få ett inlägg om bara din blogg så här kommer det.
Miralinberg.blogg.se
Jag börjagde läsa bloggen för ca 2 veckorsedan och nu kollar jag in bloggen varje dag i mobilen,vare sig så jag sitter på toa xD, sitter på en bil,sitter i en bil, sitter på en bänk i parken eller ute och simmar i det blå. (kanske inte gjort det i någon av dom ovanför men du fattar poängen.) Jag läser den för jag gillar bilderna, dom är så himla fina, Såklart gör söta Mira bilderna inte mycket värre när hon är med i dom, men jaa du fattar säkert det här med, citaten gillar jag med som du har som rubrik, och så har du inget speciellt tema, utan bara citat och fina bilder. Bloggen är enkel och det gör att jag gillar den. :D Så till alla där ute som inte varit inne å miras blogg klicka på bilden!


Kommentarer
Postat av: aLva

Grattis Mira!

stolt bästa vän är jag nu <3



(och lite sur för att jag inte vann... xP)

2011-12-24 @ 10:23:13
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

God Jul! :)♥

2011-12-24 @ 22:45:08
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Grattis till henne :)

2011-12-25 @ 12:33:50
URL: http://jeeessicaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0