Upp upp och iväg! sade Peter Pan

:d vill bara säga att statistiken och komentarerna flödar på som det ska igen. Kan ju skylla lite på mig själv som bloggat lite den här hösten men nu är jag back on track!
Har ni märkt att jag bytt design typ tusen gånger den  senaste tiden/veckan. Det borde ni, jag har la haft 3 olika men jag blir aldrig nöjd. för opersonlig eller för sommrig design, får inte riktigt till det. Och jag fattar inte riktigt photoshopet jag har, (har photoshop elements 5 tror jag det heter) men har inte riktigt kunnat säta mig ner och lära mig det. Har för lite tålamod, speciellt när jag inte har en bild framför mig hur jag vill ha designen.
Tänkte vis lite kläder som jag har på mig idag. Idag har jag på mig mitt nya halsband! och jeans och en vit tröja. Niceeeee tänker ni! Jag tänker......... ingenting.
Kram Jonna :D

Kommentarer
Postat av: A N D R E A / FOTON & VARDAG

SVAR: Jag ska fira med en kompis :D

2011-12-28 @ 23:47:04
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0