Sorry för dålig upptatering

Vaknade vid 1 (efter att ha vaknat 3 gånger men sommnat om igen)
Gjort iup och försökt mig på lite so.. inget vill sig in i min hjärna. Då jag har prov på tisdag. sedan har man gjort mat och gått ut med Benjamin.
Jag har också hittat en ny sida som har avsnitten jag vill se i Vampire Diaries säsong 2.
Jag ska köpa boxarna. Jag ska börja sammla på serier i boxar, för det kan man kolla på dagar då man är sjuk ellelr allmänt trött & det tar aldrig slut, det är som en bok man läser i flera dagar eller veckor och det tar aldrig slut.... typ.
Jag vill ha isåfall: vampire diaries säsong 1&2 (såklart) Glee, Beverly hills dom gammla avsnitten, Ghost whisper, Vänner(fast syster lånar av kompis. Vi har lånat dom typ i ett halvår) scrubs (0f course)
Och jag vill ha alla säsonger. fast Vänner och BeverlyHills säsongerna är många typ 10st eller 12?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0