Har just suttit och gjort collage.

Nej inte på datan utan jag har klippt ut bilder  och suttit och klistrat med kläder. Jag har satt ihop fina outfits.
Jätte kul då jag har massor av scrapboksaker hemma då jag och min syrra hade en sån period för 2 år sedan.
så jag tog upp lite klistermärken häfttejp och tidningar och såklart alla dess olika papper. resultaten får ni se ikväll. eller imon. men jag får inte klippa i dom nyaste tidningarna så det är typ tidningar från 2008 osv. men modet kommer ju och går.
har inget smink på mig och det är ingen vacker syn när man har blåa ringar under ögonen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, vill du inte komma upp hit ngn annan gång mer ?

Farmor typ sa det... :S <33 Hade iaf jätte roligt med dej här uppe!

2011-01-15 @ 17:48:25
URL: http://josun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0