Johanna

kolla vad jag hittade på bilddagboken när jag letade efter bilder på ninerna!

Johanna älskling

Det går inte att beskriva i ord din och min kärlek.

finns det något dåligt. a att vi bor så långt i från varandra. men iför sig vi tar alltid vara på tiden bättre för det. vi har aldrig bråkat.

Varge gång du kommer så är det som vi såg varandra igår vi liksom pratar på som inget har hänt.

vi vet oftast vad vi ska göra!

aldrig har jag haft tråkigt med dig!<3 Jag älskar dig


Jag försöker då


Jag älskar dig.

Kommer du ihåg hur vi träffades.

Det gör inte jag vi gjorde det när vi var jätte små typ 1/2 men det var det bästa som hänt mig liksom ingen Johanna ingen Jonna. så, vem skulle jag va utan dig... ingen

Men vi var så små då.


Sen när jag var 7 så kom din farmor när jag Hanne och Mamma solade och sa att en liten flicka hade inget å göra och undrade om vi ville leka. Jag var ju lite nyfiken vem det här va och ville ju så klart leka.(sola var ju så trist när man var liten.)

vi trodde ju då att vi aldrig träffats innan men mamma Berättade för oss att det hade vi minsann gort.

sen den dagen har vi gort mycket skojiga saker.


Kommer du ihåg utanför bion när 4-5 tjejer som var 2 år yngre än oss trodde dom var jätte coola. sen så ramlade du på mig och vi fall till marken jämte dom och vi låg kvar och skratta. dom trodde nog vi var galna. men vi hade så kul så det var i sommras.


alla våra fina bilder ex i fotoatomaten kom vi på att det var dyrt så vi ställde våra egna kameror där kameran i den var. det gick ju bra men sen skulle vi ta riktiga kort men så råkade du trycka på isländska. haha så vi fick ut 4 lika dana kort för 70kr. Vi fattade ingenting väldigt dyrt! haha


Jag älskar dig

Johanna,

jag älskar dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0