Tjenare!

Imon åker jag till grebbestad med familj och hanna! Lite surt för bloggen som bara får mobiluppdate, men funderar starkt på att byta över bloggen tll wordpress för att kunna blogga normalt genom mobilen så det blir riktiga inlägg med mer bilder än bara en bild i varge inlägg!

Idag har jag gett bort min älskade kaniner. Typ gråtit i min ensamhet 2gånger idag. Jag gillar dom extremt mycket men hinner inte ta hand om dom, så dom får det bättre hos en ny familj. ast vi typ känner familjen lite lite som har dom nu. Kanninern är kul att ha på sommarn men på vintern är det en stor tråkig börda. Som sagt jag älskar alla sårters pälsdjur förutom hästar typ eller jag har ridit 4 gånger i mitt liv så jag har la inte vant ig så mycket vid att dom är så stora. men jag hängde vid ett stall ganska mycket när jag var liten men det var ett privat stall. jag var mest vid kattungarna eller borstade häsarna och gjorde frisyrer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0