Tysta veckan

Haft en tyst vecka. först tänkte jag  bara ha för helgen för allt som hände i norge. men sen var ju johanna (josun.blogg.se) hos mig. Hon hadde komit enda från sth! Men nu efter en vecka kände jag att jag är back on track.
Jag är tillbax i Grebestad, med mina föräldrar och syster med pojkvän. Fråga mig inte hur vi får plats, men jag kan säga att det är trångt fast vi har en stor husvangn.
I lördags var jag med johanna + hennes familj på Gröna lund. Wohw wohw wohw stop it! sa jag Gröna lund? Hoppsan jag menar skara somarland! Jag var i skarasommarland. Skitkul men tycker att det är himma jobbigt att gå up till toppen av ruchkanorna. (och för er noobs som sitter som frågeteken) är skara ett vatten & tivoliland i skara, som är till för att dr pengar och hålla såna som mig sysselsatta( jag är pro )
om ni undrar vad jag håller hus på dagarna är jag på stranden och badar och läser harry potter böker eller är inne(vid dåligt väder) och läser harry potter böcker. Har läst ut en bok på ett dygn nu. fången från askaban på 500 sidor (stolt) läser nu fenizorden på 1000 sidor (hjälp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0