Hey hey..... funderar starkt på att vblogga på youtube eller något tycker det är allmänt kul.

men men....
jag är ju lite nördig av mig.
Idag har jag köpt mitt första china glaze nagelack.
Matte Magic!! Assome!! Deet gör alla nagellak matta!!
Köpt ett pude också. Det vanliga som typ alla har: Isadoras velvet touch compact powder.
Weell weell..
Idag har man varit på företagsinterjuv från kl 9 till 10.
Efter det gick vi runt på stan och frågade runt om var dom visste om domstolsverket. Ingen ville bli filmad så det blev bara 4-5 st som blev interjuvade.
så jag slutade skolan inne i stan halv 11 & man beger sig ju inte direkt hem då utan man schoppar ju lite med Hanna of course. Imon har jag ingen skola för att våran redovisning är ju våran film som vi spelade in. så cappe tog hem den och redigerar. fatta vad nice. folk har jobbat heela dagen för att hinna bli klar & slippa att gå till skolan imon. jag och hanna bara softar.

Kommentarer
Postat av: hanna

klart! :D

2011-03-03 @ 20:35:01
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0