Tisdag kväll :D

Hellu just nu ligger jag i min säng och prövar blogg.se:s nya app. Än så länge är jag glad att jag kan blogga utan att det blir ett dåligt inlägg. Idag har jag vilat lite. Imon har jag skoljoggen i skolan. Och sedan på torsdagen åker jag till Sävsjö - bodaborg på ledarkurs med Trivselgerillan. Jag ska va borta torsdag-fredag-lördag. Hoppas att jag kan upptatera bloggen ofta. Föresten är det bara jag som inte kan sätta fingret på vad nubbiee igentligen betyder. Och hur stavas det igentligen? Neubbie? Nuabbie?


Kommentarer
Postat av: A N D R E A / FOTON & VARDAG

SVAR: Jag har ingen aning faktiskt.. :/

2011-10-02 @ 11:36:55
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0