Hundvakt

Hej allihopa,
Den här veckan ska jag va hunvackt åt Benjamin!
Gud vad jag har saknat honom... han kom igår.
Hanna och anna kom också igår men åkte hem halv 1 tror jag det var.
Jag var helt utmattad typ halva kvällen så anna och hanna tyckte nog jag var ganska tråkig mot slutet.
Benjamin ligger nu vid mina fötter, sötis. men snart måste jag lämmna honom för att åka till taberg för ett zumba pass! kul kul. sedan måste jag plugga lite till, får inte in något i mitt huvud för tillfället nu när den inte är van att plugga. jag måste lära mig om hinduismen och buddhismen till på torsdag.
Här kommer lite bilder på hanna och anna som dom tog medans jag var ute med Benjamin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0