Fredag

Idag har jag lunchat med Emma här i grebestad, eller lunchat och lunchat jag har fikat när hon åt mat för jag åt på McDonalds på väg upp hit i morse. Sedan har vi haft musik quiz med min familj, -min syster dyster, Emma + hennes mamma Annika, Roland & Agneta. 80 tal först då kunde dom alla, sedan blev det modern då kunde dom kanske en 3 del sen kunde Emma resten..... haha vuxna alltså.

Ja ja imon blir det gymmet här i tanum(granbyn) och sedan simmning. Nån måtta får det vara. Dax att Jonna börjar träna igen på gym? Funderar att gymma på gymmet vid skolan så det är åldersgräns 16 där kan la jag smuggla mig in där. Varannan dag efter skolan i några veckor, sen får vi se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0