Thailand forever

Som ni vet eller kanske borde veta om mig är att jag har varit i Thailand 4 gånger, sista gången var för 2årsedan. fösta gången 3mnader efter flodvågeni mars 2005 tror jag det va.  Här kommer lite bilder. bara på mig, vill inte ha med bilder på familjemedlemmarna.
Antagligen min första ego-bild! såren på näsan är för jag brände mig och det blev en blåsa där och under båda ögonen.
ett eller 2 år efter:
Hotelhunden homa med valpen som jag total förälskade mig i. Åkte till det här hotelet 3 år i rad(båtluffade)
Homa kom ihåg mig varge gång.
våran bungalow på kho lanta!


Minitjocka jag! :D har inte förändras alls! ;P och jag ser jätteglad ut(kommer ihåg att jag tyckte cyklopet grog i håret så det gjorde ont tills håret blev blött)'


3dje året med fam Linder
vi träffade en kändis. Björn nåt hette han, han är pappan till tjejen i hipp hipp hora, fan att jag glömt hans namn.
polisbåten som åkte upp med tsunamibåten, den har blivit en symbol, typ.
letar efter snäckor och krabor tror jag, som alltid blev vi vänner med thailändarna.

Kommentarer
Postat av: hanna

va sweeetie du ä!

hahah aw, lille marcus!!! ;D <3

2012-01-04 @ 14:53:53
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: 95a :)

2012-01-04 @ 22:01:04
URL: http://getgorgeous.blogg.se/
Postat av: Johanna

2004 var faktiskt tsunamin... hahaha, åh fyfan vad söt du va!! Och fett liten Marcus vaa!!! :DD

2012-01-05 @ 00:34:06
URL: http://josun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0