Värsta ute stället och jag har på mig blåjeans awkward.

Whooops ja rubriken sägert'. Blåjeans när folk har festblåsor på sig, jag dör med av värmeslag hjälp mig nuuuuuu!!!
Emma är "lite" elak mot mig idag, hon nyper mig hela tiden ( men jag nyps värkligen inte tillbax) så lägger upp bilder i världsklass på henne nu. Plus det kom fram en feg kille som ville att jag skulle ge min kompis/ syster honoms numer, jag bara: men du kan la gå fram själv? Han bara men nej det var ju schysst ( not ) jag bara jag veeet!!!! Men det var ju en förolämpning att han trodde vi var syskon då jag är så sjukt mycket snyggare än Emma. ;P


Kommentarer
Postat av: Blogworld

kolla om du blev veckans blogg!

om inte, anmäl dig grymt gärna imorgon :)

Kram!

2012-01-08 @ 19:38:52
URL: http://blogworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0