Baby doll

Top cats låt från mellodifestivalen får mig vilja bugga,
Och jag som bestämt mig för att jag inte borde göra det då jag inte tycker jag är så duktig
(har gått typ 1 och ett halvt år, plus har 2 bugg galna föräldrar som brukar dra med mig till after beacherna för att bugga, så man känner sig ganska kass mot föräldrarna med kompisar som leder bugg kurser tillsammans.)
Men jag idag ville jag trotsa min huvudvärk och magknip med att dansa lite hemma i vadagsrummet,  den är så himla skön den låten, men såklart orkade jag inte det, så nu ligger man här dödstrött och ska gå och lägga mig vilken sekund som hälst.
God natt

Kommentarer
Postat av: Emilia

jätte fin :)

2012-03-11 @ 18:31:17
URL: http://emiliaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0