Friday I'm in love<3

Första dagen jag tog moppen till skolan, skönt! nu går den som smort... När jag kom hem idag så städade jag hela huset typ! jag damsög inte undervåningen men det gör jag imon. Huset för mig själv och tja.... Jag har inget planerat för denna kvällen, ska kolla på säsongs prämiären av vampire diaries....
Imorgon kommer ett par snyggga och helt underbara personer hit.... Helt otroligt att sådant folk vill umgås med mig. :D Har inte dock bästäémt vad vi ska göra så vi får la se vad vi hittar på. :D:D:D'
Ska göra 2 designer ikväll en till bästis Hanna och en till ulrikmunterfanpage tror jag den heter ja ja ha det så gött.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Tack vad snällt att du kan göra en ny design till mig. :)

2012-03-16 @ 23:12:59
URL: http://ulrikmuntherfanpage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0