test

Har det sjukt tråkigt så gör ett testet

Tre saker jag inte förstår mig på:thorsten flink, finskar och caroline of ugglas
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: mobil solglasögon och plånkan
Tre saker jag gör just nu:pluggar latar mig och kollar big brother
Tre saker jag vill göra innan jag dör:ha en walk in closet, bli en fotograf som fotar kändisar, träffa one direction
Tre saker jag kan:vissla, rulla mage och prata
Tre saker jag inte kan:hålla käft,hjula och springa (springer typ i 1km i timmen)
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:one direction harry styles och louis tomlinsson
Tre saker jag skulle vilja lära mig:spela piano, hålla käft, och bli hälsosam
Tre favoriträtter:grillat, mango kycklin och grekiskt.



Kommentarer
Postat av: Emma

haha söta svar du har! Hålla käft :P

2012-03-11 @ 19:08:36
URL: http://www.emmatuvstrom.spotlife.se
Postat av: Sara

Fin blogg!

2012-03-11 @ 19:54:48
URL: http://photobysara.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0